Betty QQ

frozen fruits are <3! :D

Things I’m selling.

Posted by esbetsso on April 7, 2011

Gotta get rid of stuff for university :D So I’m selling all this.

Tights are $2 + $3 shipping

Shirts are $4 +$5 shipping

Pants/skirt/shorts are $5 + $8 shipping

Message me for prices on dresses cause they vary.

The more items you get, the less shipping costs.

If you want something, comment below with your email, or email me at ‘bettyqi@hotmail.com’

Posted in Uncategorized | Leave a Comment »

Wow it’s been a long time.

Posted by esbetsso on April 1, 2011

You know this blog was a somewhat fail attempt at being one of those pro ‘shopping/haul/makeup’ blogs.

Yep, fail.

And you know what? No surprise again, another blog.  I’m gonna record what I ate, pics/measurements and keep doing this til I reach my goal.  But for now, I’ll be blogging about how my 100 days go.  It’s called Getting back on track because I used to be a super health freak, and wouldn’t eat like half the stuff I would stuff myself with.  I also used to exercise more too :/  tsk tsk.

But I’ll still post here whenever I buy stuff or review stuff :) if  I find the time to, seeing as I haven’t posted on here for the past 8 months.

Posted in Uncategorized | Leave a Comment »

Unicorns + Hurricanes = Chemistry b/t drugs and medicine?

Posted by esbetsso on July 17, 2010

This made my day.

if the picture is too big, just click on it and enlarge it :)

Posted in completely random and unnesessary, fail, funny shit, random, site of the day, stupidity | Leave a Comment »

gah

Posted by esbetsso on May 25, 2010

My stupid friend wanted me to update.  So I’m updating.  _|_!!!

I may or may not have hip/knee tendonitis from Insanity, so I’ve basically stopped working out.  I’m waiting for my X-ray results from my doctor.  Hopefully my doc just prescribes me some meds to heal my joints or something.

Uh…so…my so called 4 month plan is fucking fail.  I might be going to summer school in July and might just die.  I’m going to get a gym membership and work out as much as I can between summer school, work, friends and dying in the heat. D:

Posted in Uncategorized | Leave a Comment »

My weekend ruined within the first 4 hours

Posted by esbetsso on March 27, 2010

So this morning, I wake up before 7am to go to work.  Sometime around 10pm, I accidentally spill boiling hot coffee water over my left hand.

So instead of going home like a regular sane person, I stayed at work because we didn’t have enough people.  Until 2pm.  2 fucking pm.

So now, its 10:31pm as I’m typing this with one hand.  My hand is fucking burning. I didn’t even get to workout today – and probably wont tomorrow – because I have to cool my hand down ever 5 minutes.

I have a crisis, my friend has a crisis.

I probably can’t sleep tonight or do shit tomorrow.

Fml, just fml.

Posted in I'm >:( | 1 Comment »

Yesterday’s dinner and today’s breakfast

Posted by esbetsso on March 18, 2010

For dinner yesterday, chicken salad with romaine lettuce, tomato and chicken with some vinaigrette.  Mmmmm :)

For breakfast, bread with peanut butter, half a chicken spinach omelette and a cup of soymilk.

Now I bet you’re wondering, why is it half an omelette?  It’s cause when I flipped the omelette, the other half fell out, so I had to replace it with bread and peanut butter ;_;  Still a good breakfast otherwise.

Posted in health food | Leave a Comment »

Haha, change of plans

Posted by esbetsso on March 8, 2010

Well not EXACTLY a change of plans, it’s still a 4 month plan to completely get back on track.

BUT.

From today, I will be starting the 60 day Insanity program.

Fit test friggen killed me.  Made me sweat.

That’s how you know it’s a good program :D

Posted in 4 month plan to get back on track | 5 Comments »

2 days late ):

Posted by esbetsso on March 3, 2010

Okay so.  I need major motivation to exercise and eat healthy again.  Even my desktop background is trying to motivate me! Wanna see? XD

Lol, and I love how like beside it, there’s my NO$GBA/NO$Zoomer.

Okay, so, back to the main point.  This started..uh… back in Jan/Feb/March of 2009, when I realized I needed to get off my fat ass, exercise and eat healthy.  Then during summer, I still continued to exercise, but not as much. Then school came, and I had fitness class along with volleyball, which was great.  But because of that, I never exercised at home anymore, and also because of that, I ate more.  Like, a LOT more.  ._____.

So now I’m sort of used to not exercising at home…and I really need to.  I have badminton like twice a week right now, which helps me get some extra cardio.  I’m trying to make exercising at home a regular thing again (I bet my basement misses me).

I actually started last week, but I was too lazy to make a blog post.

SO.  From March 1 til June 30 – that’s 4 months – I’m going to work my ass off, and eat like I did a year ago.  I’ll try to make regular posts about exercising and stuff, since I don’t feel like posting any shopping posts – too many pictures.

So my measurements from sometime in February (just pretend it was from March 1 lol) in inches:

Arm right left: 11/10.5  <- wtf this actually pisses me off ._. I want my left arm to catch up to my right one..somehow

Bust: 37  this sorta pisses me off too, my boobs are the last things I need my fat going to

Under the bust?: 30

Waist at belly button: 29  this increases 2 inches from the beginning the school year woooowwww… we’ll see what this number is at the end

Hip: 35  that’s pretty normal right?

Thigh right/left: 22.5/22   I don’t even get how my left thigh is smaller ._.  Since I’m right handed, not right-legged?

Calf: 14.5  heh…

Ankle: 8.5  all bone, so I don’t really expect this to change

Weight: around 127

I will be taking measurements at the end of April and June.  I will also be weighing myself, but my weight thingy sorta sucks, and I’m pretty sure my weight won’t go down that much since I’m going to be doing a lot of strength training.  During these 4 months, I will be running outside (once it gets warm enough for me), doing a bunch of P90/P90 Master Series/P90X workouts, Insanity – if I can get my hands on it, and a bunch of other things I find along the way.  I was going to try ChaLEAN Extreme, but the first video barely got my heart pumping, so…eh, I’ll see if the other videos can pump me up.

Diet wise, I’m going to limit my sugar intake, white flour intake, and processed shit food.  Eat salads LOL, stop eating so goddamn much at dinner, and stop eating free dessert at the bistro ._.  That’s a big one, 1 dessert is like…what, 250 calories? That’s about the same as breakfast ._. so..not good.  I’ll try to eat ONE dessert on friday, and that’s it.  Ughh, if only I had REALLY REALLY REALLY REALLY REALLY REALLY x9000 convincing friends beside me at that very moment to stop me from eating so many goddamn evenmoreshittyshit dessert.

So, wish me luck :D whoever is even reading this LOL

Today is day 3, I had badminton practice afterschool, and now (8:40pm) I’m going to work out with Tony Horton – my friggen hero.  :)

Posted in 4 month plan to get back on track | Leave a Comment »

Haha.

Posted by esbetsso on March 1, 2010

It’s been a while since I posted lol.  Since February o_o

Well it’s not my fault ): I have nothing to write about.  I think of all these things, but forget once I’m actually on the computer.  I actually just figured out a way to invite people faster on Lockerz through here.  It’s cool.  Apparently, items are going to be at least 4x worth the PTZ cause there’s gonna be more ways to get PTZ.  Ah well.

I have enough PTZ for a DSi, so I hope there’s another redemption before Lockerz officially opens ):

Posted in lockerz | Leave a Comment »

Pretty awesome Chinese New Year

Posted by esbetsso on February 13, 2010

SO.  I just spoke to my grandpa on the phone.  It’s been a few years since I’ve spoken to him.

This makes me happy :)

…still waiting to be on the phone with grandma.  gahhhh

Posted in holidays | Leave a Comment »

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.